.

.

دریافت کد باکس نسخه مادر

نسخه مادر

 باهمکلاسی هایش ثبت نام کرده بودبرای جبهه.روزاعزام,به بهانه گرفتن نسخه مادرش ازخانه بیرون زدورفت.

دیگرشب شده بودکه رسیده بودمنطقه.ازمینی بوس که پیاده شد,عمویش مچش راگرفت.یکی ازهمسایه هاکه دیده بودش لوداده بود.پدرش هم آمده بود.سوارماشین خودشان کردندوبرش گرداندند

تاخانه یک ریزگریه میکرد.همان شب دوباره ازخانه فرارکردوبرگشت منطقه.وقتی رسیددوستانش خیلی خوشحال شدند,گفتند:((یک نفردیگرهم منتظرتوست.))

بازهم پدرش زودترازخودش رسیده بود.گفت:((حالاکه میخواهی بروی,برو!خداپشت وپناهت.))

 

آسمان مال آنهاست



نظرات شما عزیزان:

دلداده
ساعت18:10---10 آذر 1393
خوشابحالشان
واقعا كه وارسته شدند
راستي وبتون خيلي جالبه...معركه


من و عشقم
ساعت1:49---1 شهريور 1393
سلام
مرسی ک به وبم سر زدی ممنون
از وبت خوشم اومد
بازم بهت سر مینزم تو هم اگه خواستی سر بزن
پاسخ:حتما


هدا
ساعت0:33---1 شهريور 1393
من عاشق وبت شدمهههههههههه
پاسخ:ممنونم هدا


Parisa
ساعت0:12---1 شهريور 1393
خيلي قشنگ بودش

ehsan
ساعت23:31---31 مرداد 1393
سایتتون عالی بود

angella
ساعت23:10---31 مرداد 1393
یه روز بهم گفت:
«می‌خوام باهات دوست باشم؛آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»
بهش لبخند زدم و گفتم:
«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»
یه روز دیگه بهم گفت:
«می‌خوام تا ابدباهات بمونم؛ آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»
بهش لبخند زدم و گفتم:
«آره می‌دونم فكر خوبیه.من هم خیلی تنهام»
یه روز دیگه گفت:
«می‌خوام برم یه جای دور، جایی كه هیچ مزاحمی نباشه
بعد كه همه چیز روبراه شد تو هم بیا آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»
بهش لبخند زدم و گفتم:
«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»
یه روز تو نامه‌ش نوشت:
«من اینجا یه دوست پیدا كردم آخه می‌دونی؟من اینجا خیلی تنهام»
براش یه لبخند كشیدم وزیرش نوشتم:
«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»
یه روز یه نامه نوشت و توش نوشت:
«من قراره اینجا با این دوستم تا ابد زندگی كنم آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»
براش یه لبخند كشیدم و زیرش نوشتم:
«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»
حالا دیگه اون تنها نیست و من از این بابت خیلی خوشحالم
و چیزی که بیشتر خوشحالم می کنه اینه که نمی دونه
(من هنوز هم خیلی تنهام)


پاسخ:داستان بسیاز زیبایی بود ممنونم از مطلبتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:شهدا,نسخه,جبهه,دانش آموز, ] [ 11:56 ] [ پریا ]
[ ]